Як отримати КЕП

Що таке КЕП?

Класичне визначення поняття Кваліфікований Електронний Підпис (скорочено КЕП) говорить: це реквізит електронного документа, призначений для захисту даного електронного документа від підробки, отриманий в результаті криптографічного перетворення інформації з використанням закритого ключа електронного цифрового підпису, що дозволяє ідентифікувати власника.

Якщо говорити простіше, то КЕП, по суті - цифровий аналог власноручного підпису людини на документі. КЕП має ту ж юридичну силу, що і ваш підпис ручкою на папері

З його допомогою підтверджується особистість людини, який підписує документи в електронному вигляді або користується послугами онлайн-сервісів.

Де взяти КЕП?

В Україні КЕП можна отримати в спеціальних установах - Акредитованих Центрax Сертіфікаціі Ключів (АЦСК.). Основна умова видачі цифрового підпису - фізична ідентифікація людини та її документів.

Тому, в більшості випадків, за КЕП доведеться сходити в найближчий до вас АЦСК.

Однак, якщо ви - клієнт Приватбанку. , вважайте, що вам пощастило, адже банк і так вже ідентифікував вас і ваші документи при укладанні договору і видачі банківської карти. Тому ходити вам нікуди не доведеться, отримуйте КЕП онлайн. за допомогою Приват24! Процедура ця - безкоштовна, проста і швидка.

  1. Інформаційно-довідковий департамент ДПС

    Просто, безкоштовно і швидко можна одержати ключ КЕП/ЕЦП у Фіскальній Службі, відділення якої можна знайти в кожній районній інспекції.
    Необхідно мати свій носій флеш-карту.
    Час видачі — від 5 до 15 хвилин.
    Перейти на сайт ДФС http://www.acskidd.gov.ua

  2. Товариство з обмеженою відповідальністю "Центр сертифікації ключів "Україна"

  3. Державне підприємство "ДІЯ"

  4. АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК "ПРИВАТБАНК"

    Вартість: безкоштовно
    Отримання: онлайн

  5. Публічне акціонерне товариство "Державний ощадний банк України"

    Необхідно - відкритий рахунок в банку та особиста присутність

  6. Aкціонерне товариство "УкрСиббанк"

    Вартість: 150 грн
    Необхідно - особиста присутність, підписання договору та написати заяву

  7. Державне підприємство "Українські спеціальні системи"

    Вартість: 150-250 грн
    Необхідно - особиста присутність, заповнення заявки, попередній запис.

  8. Товариство з обмеженою відповідальністю "Алтерсайн"

    Вартість: 180 грн, 480 грн
    Необхідно - особиста присутність

  9. Товариство з обмеженою відповідальністю "Арт-мастер"

    Вартість: від 178 грн
    Необхідно - особиста присутність

  10. Товариство з обмеженою відповідальністю "Інтер-Метл"

  11. Товариство з обмеженою відповідальністю "ДЕПОЗИТ САЙ

    Вартість: 300 грн
    Необхідно- особиста присутність, реєстрація на сайті, оплата на сайті.
    Зберігання в онлайн-сховище

1
Для отримання КЕП Приватбанку необхідна авторизація на сайті https://acsk.privatbank.ua/key за допомогою:
  • 1.1 нномера телефону та пароля від особистого Приват24
  • 1.2 QR-кода що просканувався додатком Приват24
1.1 Авторизація за номером телефону:

Після введення телефону та пароля буде надіслано підтвердження у додаток Приват24

Необхідно відкрити додаток в телефоні та натиснути Підтвердити.

Якщо додаток відсутній або такий спосіб підтвердження не підходить, можна вибрати Інший спосіб.

Після чого на ваш номер телефону поступить дзвінок для підтвердження авторизації, дотримуйтеся голосової інструкції

1.2 Авторизація за допомогою QR- коду відкрийте додаток Приват24 і проскануйте код
2
Після Авторизації перевірте особисті дані та натисніть Дані вірні.

Придумайте пароль до КЕП мінімальною довжиною 8 символів, символи латинського алфавіту і цифри та натисніть Далі.

Введіть пароль, який надійшов Вам в SMS або мобільному додатку Privat24. Встановіть необхідну галочку і натисніть Далі.

Заявка на отримання сертифіката сформується автоматично. З’явиться вікно з відповідним повідомленням та інформацією щодо сертифіката.

Ключ за замовчуванням додано в папку Завантаження .

Для работы любой электронной цифровой подписи необходимы сертификаты: сертификаты центра который выдал подпись и сертификаты пользователя.

Сертификаты АЦСК ПРИВАТБАНК и пользователя: https://acsk.privatbank.ua/certs в поле ИНН введите свой идентификатор, нажмите ПОИСК. и загрузите 2 сертификата ( .cer)

1
Отриманий ключ формату .jks необхідно конвертувати в формат .zs2

Для цього необхідно встановити M.E.Doc, якщо не було встановлено раніше.

Завантажити демо-версію можна за посиланням https://www.softcom.ua/ru/medoc/ programm / download_form.php

Заповніть порожні поля будь-якими символами і натисніть Завантажити демо-версію M.E.Doc .

Установка.

Якщо з умовою Тільки для мене . виникає помилка, виберіть Для всіх користувачів .

Установка завершена і програма запуститься .

При першому запуску використовується логін Admin ., поле пароль . залишається заповненим, натискаємо Далі .

Відкривається нове вікно, вибираємо Реєстрація нового підприємства і натискаємо Далі >

Вибираємо папку, де знаходиться КЕП Приватбанку (як правило папка Завантаження) і натискаємо Далі

Ключ завантажився, вибираємо свій і натискаємо Далі

Вводимо свою адресу натискаємо Далі

Натискаємо Далі

Заповнюємо обов'язкові поля

Щоб заповнити поле Юридична адреса натискаємо «...»

Щоб заповнити Вулицю натискаємо «...»
Кнопкою із зеленим + додаємо вулицю, вводимо найменування і натискаємо зберегти

А потім натискаємо Вибрати

Коли усі обов'язкові поля заповнені натискаємо ОК

Заповнюємо обов'язкові поля і натискаємо Далі

Выбираем любой территориальный орган и нажимаем Далее.

Вибираємо будь-який територіальний орган і натискаємо Далі

Заповнюємо обов'язкові поля і натискаємо Далі

Натискаємо Далі

Натискаємо Далі

Натискаємо Далі

Убираем галочку и нажимаем Далее.

Прибираємо галочку і натискаємо Далі

Натискаємо Далі

Закриваємо зайві вікна

Після установки програми:
- Відкрийте в M.E.Doc Головне меню - Адміністрування - Сертифікати.
Необхідно лівою кнопкою мишки двічі клацнути по Сертифікати

- відкрийте меню Сервіс – Конвертація ключа JKS..

- У вікні виберіть файл ключа JKS , каталог куди зберегти результат конвертації, введіть пароль від ключа JKS

Після конвертації в каталозі, який ви вказали для збереження результату, з'явиться ключ в форматі ZS2.

2
Отриманий ключ в форматі .zs2 необхідно конвертувати в Key-6.dat
2.1 Для конвертації необхідно завантажити «KeyConverter.exe» (скачати можна за посиланням https://uakey.com.ua/faq/jak-perekonvertuvati-kljuch-kepecp-dlja-portalu-data ), запустити програму конвертації «KeyConverter.exe»
2.2 У вікні програми конвертації вкажіть такі дані в поле:
  • - «Особистий ключ підпису» виберіть файл особистого ключа електронного підпису (тип файлу повинен бути - ZS2).
  • - «Пароль ключа підпису» введіть пароль захисту особистого ключа електронного підпису.
  • - - Ключовий файл буде збережений і автоматично буде присвоєно ім'я файлу особистого ключа «Key-6.dat».
    Увага! Міняти назву файлу «Key-6.dat» заборонено.

Файл «Key-6.dat» буде створений в каталозі, в якому розміщений конвертований ключ.

2.3 Після введення даних натисніть кнопку "Конвертація ключа" .

На екрані з'явиться інформаційне повідомлення з результатом виконання конвертації.

1
На сайті https://ca.diia.gov.ua натисність Отримати послуги

2
У Меню виберіть Придбати сертифікат

3
Виберіть кваліфікований сертифікат. У цьому меню можна також замовити захищений носій

4
Виберіть зручний пункт обслуговування, відповідну категорію користувача та термін дії сертифіката. Це може бути один або два роки.

5
5. Вкажіть дані власника сертифіката: прізвище, ім’я та по-батькові

6
На цьому етапі вкажіть свою адресу реєстрації.

7
У полі Додаткові інформація вкажіть свій email, номер телефону та статус: це може бути фізична особа або ФОП

8
Дайте згоду на передачу та обробку персональних даних

9
Перевірте та сплатіть замовлення

10
Готово! Ви отримаєте сповіщення про статус замовлення на електронну пошту.

Як отримати фіскальний номер пРРО