Класичне визначення поняття Кваліфікований Електронний Підпис (скорочено КЕП) говорить: це реквізит електронного документа, призначений для захисту даного електронного документа від підробки, отриманий в результаті криптографічного перетворення інформації з використанням закритого ключа електронного цифрового підпису, що дозволяє ідентифікувати власника.
Якщо говорити простіше, то КЕП, по суті - цифровий аналог власноручного підпису людини на документі. КЕП має ту ж юридичну силу, що і ваш підпис ручкою на папері
З його допомогою підтверджується особистість людини, який підписує документи в електронному вигляді або користується послугами онлайн-сервісів.
В Україні КЕП можна отримати в спеціальних установах - Акредитованих Центрax Сертіфікаціі Ключів (АЦСК.). Основна умова видачі цифрового підпису - фізична ідентифікація людини та її документів.
Тому, в більшості випадків, за КЕП доведеться сходити в найближчий до вас АЦСК.
Однак, якщо ви - клієнт Приватбанку. , вважайте, що вам пощастило, адже банк і так вже ідентифікував вас і ваші документи при укладанні договору і видачі банківської карти. Тому ходити вам нікуди не доведеться, отримуйте КЕП онлайн. за допомогою Приват24! Процедура ця - безкоштовна, проста і швидка.
Просто, безкоштовно і швидко можна одержати ключ КЕП/ЕЦП у Фіскальній Службі, відділення якої можна знайти в кожній районній інспекції.
Необхідно мати свій носій флеш-карту.
Час видачі — від 5 до 15 хвилин.
Перейти на сайт ДФС http://www.acskidd.gov.ua
Вартість: безкоштовно
Отримання: онлайн
Необхідно - відкритий рахунок в банку та особиста присутність
Вартість: 150 грн
Необхідно - особиста присутність, підписання договору та написати заяву
Вартість: 150-250 грн
Необхідно - особиста присутність, заповнення заявки, попередній запис.
Вартість: 180 грн, 480 грн
Необхідно - особиста присутність
Вартість: від 178 грн
Необхідно - особиста присутність
Вартість: 300 грн
Необхідно- особиста присутність, реєстрація на сайті, оплата на сайті.
Зберігання в онлайн-сховище
Після введення телефону та пароля буде надіслано підтвердження у додаток Приват24
Необхідно відкрити додаток в телефоні та натиснути Підтвердити.
Якщо додаток відсутній або такий спосіб підтвердження не підходить, можна вибрати Інший спосіб.
Після чого на ваш номер телефону поступить дзвінок для підтвердження авторизації, дотримуйтеся голосової інструкції
Придумайте пароль до КЕП мінімальною довжиною 8 символів, символи латинського алфавіту і цифри та натисніть Далі.
Введіть пароль, який надійшов Вам в SMS або мобільному додатку Privat24. Встановіть необхідну галочку і натисніть Далі.
Заявка на отримання сертифіката сформується автоматично. З’явиться вікно з відповідним повідомленням та інформацією щодо сертифіката.
Ключ за замовчуванням додано в папку Завантаження .
Для работы любой электронной цифровой подписи необходимы сертификаты: сертификаты центра который выдал подпись и сертификаты пользователя.
Сертификаты АЦСК ПРИВАТБАНК и пользователя: https://acsk.privatbank.ua/certs в поле ИНН введите свой идентификатор, нажмите ПОИСК. и загрузите 2 сертификата ( .cer)
Для цього необхідно встановити M.E.Doc, якщо не було встановлено раніше.
Завантажити демо-версію можна за посиланням https://www.softcom.ua/ru/medoc/ programm / download_form.php
Заповніть порожні поля будь-якими символами і натисніть Завантажити демо-версію M.E.Doc . p>
Установка.
Якщо з умовою Тільки для мене . виникає помилка, виберіть Для всіх користувачів .
Установка завершена і програма запуститься .
При першому запуску використовується логін Admin ., поле пароль . залишається заповненим, натискаємо Далі .
Відкривається нове вікно, вибираємо Реєстрація нового підприємства і натискаємо Далі >
Вибираємо папку, де знаходиться КЕП Приватбанку (як правило папка Завантаження) і натискаємо Далі
Ключ завантажився, вибираємо свій і натискаємо Далі
Вводимо свою адресу натискаємо Далі
Натискаємо Далі
Заповнюємо обов'язкові поля
Щоб заповнити поле Юридична адреса натискаємо «...»
Щоб заповнити Вулицю натискаємо «...»
Кнопкою із зеленим + додаємо вулицю, вводимо найменування і натискаємо зберегти
А потім натискаємо Вибрати
Коли усі обов'язкові поля заповнені натискаємо ОК
Заповнюємо обов'язкові поля і натискаємо Далі
Выбираем любой территориальный орган и нажимаем Далее.
Вибираємо будь-який територіальний орган і натискаємо Далі
Заповнюємо обов'язкові поля і натискаємо Далі
Натискаємо Далі
Натискаємо Далі
Натискаємо Далі
Убираем галочку и нажимаем Далее.
Прибираємо галочку і натискаємо Далі
Натискаємо Далі
Закриваємо зайві вікна
Після установки програми:
span>
- Відкрийте в M.E.Doc Головне меню - Адміністрування - Сертифікати.
Необхідно лівою кнопкою мишки двічі клацнути по Сертифікати
- відкрийте меню Сервіс – Конвертація ключа JKS..
- У вікні виберіть файл ключа JKS , каталог куди зберегти результат конвертації, введіть пароль від ключа JKS span>
Після конвертації в каталозі, який ви вказали для збереження результату, з'явиться ключ в форматі ZS2.
Файл «Key-6.dat» буде створений в каталозі, в якому розміщений конвертований ключ.
На екрані з'явиться інформаційне повідомлення з результатом виконання конвертації.